Sycylijska harmonijka

 Hej, kochani! Dziś przybywam do Was z nowym czelendżem, jaki zrobiłyśmy sobie z Ulą z UHK Gallery :) Zadanie polegało na stworzeniu albumu harmonijkowego. Dla mnie to wyzwanie podwójne, bo zrobienie selekcji zdjęć tak, by ograniczyć się do zaledwie kilkunastu, to chyba najtrudniejsza część zadania. Pierwsza koncepcja powędrowała do szuflady wraz z plikiem zdjęć, czekających na album o zdecydowanie większych gabarytach. Ponieważ lockdown mocno daje mi już w kość, postanowiłam zrobić album ze zdjęciami z naszego pobytu na Sycylii kilka lat temu. Wybrałam kilkanaście zdjęć, budzących najfajniejsze wspomnienia, spośród kilkuset :)

Jeśli chcecie (a chcecie, jest świetny!) zobaczyć pracę Uli, zerknijcie <tutaj>

Ja w swoim albumie pomieszałam kilka kolekcji. Na pierwszy rzut oka różne, ale, według mnie, świetnie się ze sobą dogadały :)

Najwięcej jest tu papierów z kolekcji "Bananarama", a dodatkowo pojawił się też "My Dear Holmes" ("Enola Holmes" i "Naval Treaty")

Jak Wam się podoba?















Użyłam papierów z kolekcji "Bananarama":

A także papiery z jubileuszowej kolekcji "My Dear Holmes":

 
A dokładniej: "Enola Holmes"

 

 Oraz kolekcja "Naval Treaty":
 
Pozdrawiam :)



Komentarze