Pocztówka do świętego Mikołaja

Album, powstały w ramach bożonarodzeniowego prezentu. Pomysł narodził się dzięki worQshop i Kasi, która pisała o grudniownikach - ja się grudniownika nie podjęłam, bo zazwyczaj w tym czasie gonię mózg dookoła głowy :) Ale postanowiłam zrobić album, w którym byłyby zgromadzone okołobożonarodzeniowe zdjęcia z lat 2004-2014. Gdy zobaczyłam kolekcję LOFT z UHK Gallery i tegoroczne świąteczne tekturki Scrapiniec już wiedziałam, jak będzie wyglądał. Mnóstwo z nim miałam frajdy i stwierdziłam, że zdecydowanie za rzadko robię coś dla siebie. Zdjeć jest masssssa :) A to nie wszystkie - niektóre nie nadają się do publicznego oglądania, ha ha. Częstujcie się :) 

The album, made as the Christmas gifts. Kasia from worQshop wrote about December diary - I didn't try to do something like this, because I'm too busy this time :) But I decided to make an album, which would be collected Christmas photos from the years 2004-2014. When I saw the collection LOFT UHK Gallery and this year's Christmas cardboard Scrapiniec I already know how it will look. I had a lot of fun with it. There is maanyyy photos:) And that's not all - some are not suitable for public viewing, ha ha. Enjoy :)
 

















 


Komentarze