czwartek, 14 listopada 2013

Kalendarz do wzięcia, czyli przedświąteczne candy :)


Z przyczyn techniczno-organizacyjnych musiałam zmienić adres bloga. Mam nadzieję, że dotychczasowi zaglądacze nie będą mieli problemu z nową lokalizacją :) Aktualny adres to http://www.supel-z-petelka.blogspot.com/

Korzystając z okazji (każda okazja jest dobra) chciałabym ogłosić fejsbukowo-blogowe candy :)
Do wzięcia jest kalendarz książkowy na rok 2014 w patchworkowej okładce.

Zasady powszechnie znane

1. Proszę udostępnić to zdjęcie na swoim blogu wraz z linkiem do tego postu, a poniżej dodać komentarz na temat chęci zgarnięcia kalendarza:) Osoby nie posiadające bloga proszę o sam komentarz.
2. Dodanie się do obserwatorów bloga mile mile widziane, ale nie obowiązkowe:-)

Losowanie 15 grudnia 2013.

Zapraszam również na fejsbuka: www.facebook.com/supel.z.petelka
by zwiększyć szanse na wygraną :)
 

53 komentarze:

Annasza pisze...

Z przyjemnością się zapisuję, bo twoje rzeczy podziwiam od dawna :) Jeśli masz ochotę to zapraszam również na moje candy, pozdrawiam! :) Banerek dodaję już na blogu.

Magda pisze...

dzień dobry bardzo:) dla mojej Marysi na gwiazdkę jak znalazł, się zapisuję.

beata pisze...

Śliczny, chętnie stanę w kolejce i pozdrawiam

Małgorzata Bacińska pisze...

Bloga nie posiam :( niestey , ale z przyjemnością dla oczu tu zaglądam :) a i do kolejki z chęcią się przyłączę :) bo warto

My dream white home pisze...

Tak na ostatni dzwonek, ale i ja staję w kolejce po to cudo - akurat szukam notesika na kolejny rok :)
Zapraszam na candy do siebie :)

Ewelina J-K pisze...

Coś pięknego -ach żeby tak był mój :)
Pozdrawiam :)

Agnieszka Szczepańska pisze...

"Fejsbuk zalajkowany" a tutaj zapisuję się z prawdziwą przyjemnością. Przepiękny kalendarz, gruby i z miłą chęcią bym go zapisała :)
zapisuję się i z niecierpliwością czekam na wyniki
Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

Dorota Pawęzka pisze...

i ja na koniec, czy zdążyłam?
szyjikolorowozyj.blogspot.com

Monika Skrzypek pisze...

Oczywiście,do losowania prawie miesiąc :-)
Pozdrawiam cieplutko!

Monika Skrzypek pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Julcia pisze...

Piękny. Stanę w kolejce.
Pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy aniołkowe
www.niebowo.blogspot.com

ZUzanna pisze...

Jest tak piękny, że nie mogłam się opanować. Zapisuję się... !

mrumru pisze...

śliczne i przydatne :) dopisuję się

Agnieszka pisze...

na facebooku już zalajkowałam i tu też napiszę, że bardzo chętnie przygarnę to cudeńko :)

Anonimowy pisze...

Ja również chętnie stałabym się szczęśliwą posiadaczką tego kalendarza :)
pozdrawiam cieplutko, Maria M.

Marta i Alicja pisze...

Witaj! Bardzo chętnie zapisuję się ;) i cierpliwie czekam na wyniki ;) Banerek już dodany

Anko pisze...

O tak kalendarz to bardzo ważna rzecz, Ten przygotowany przez Ciebie jest cudny więc zgłaszam się do zabawy. Przy okazji zapraszam do siebie i pozdrawiam.

Kajka pisze...

Cudowny kolendarz. Trafiłam przypadkiem i przepraszam, że od razu na Candy się zapisuję ale nie umiem sobie odmówić nadziei na posiadanie takiego skarbu i już.
Pozdarwiam cieplutko

papusieiszmargotki pisze...

Zgłaszam się!

Koraliki Beaty pisze...

20 byla zawsze moja szczesliwa liczba zobaczymy czy i tym razem :)

a ze siostra skleroza nawiedza mnie coraz czesciej to potrzebuje pomocy w ogarnianiu sie i miejsca,zeby zapisac wszystko co musze zrobic :)

agnieszkazg pisze...

Kalendarza na Nowy Rok jeszcze nie mam, więc z chęcią wezmę udział :)
agoooooosia@gmail.com

Anonimowy pisze...

zgłaszam się ja ankaflorianka@interia.pl

Trojanda pisze...

Przydałby się ogromnie :) Z przyjemnością więc ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam cieplutko :)

Eldanii Decoupage pisze...

Jaaaki wspaniały!
Proszę, proszę, proszę mnie wylosować ;)
A tak na poważnie to już za samo uwzględnienie mojej osoby w losowaniu będę niezmiernie wdzięczna :)
Pozdrawiam
P.S. Zapraszam do mnie na http://eldanii-temidiar.blogspot.com/

Mrs.Rose pisze...

Ustawiam się w kolejce po to cudo :).
Obserwuję jako: Mrs.Rose
Banerek na blogu: http://theloth.blogspot.com/

Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

zgłaszam się
dorota_wysocka@epf.pl

Mikko pisze...

Ja chętnie tez przygarnę taki piękny kalendarz :)

barbaratoja pisze...

Świetny! I co też bardzo ważne płaski, nadaje się do torebki;-)
Oczywiście chcę!

lapappilon pisze...

Hello!
amazing!
I like your works! You are very smart! congrats!
I want to play with you, please enter my name...

http://lapappilon.blogspot.com/
lapappilon@gmail.com

with love

Hugs
Eva

Anna Rudzka pisze...

Śliczny kalendarz! Uwielbiam to połączenie kolorystyczne.

Jako, że mam przemożną chęć posiadania go, zapisuję się w kolejce. Banerek już wisi na moim blogu, a ja dołączam do obserwujących :)

ROMA pisze...

Wkomponuję sie w kolejkę licząc na kilka łutów szczęścia w losowaniu: epokapapierowa.blogspot.com

Magda Wrona pisze...

Kalendarz jest pięknyy w sam raz na wyjątkowe rozpoczęcie nowego roku :)
Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com :)

Pozdrawiam cieplutko :)

Sutasz Agi pisze...

Chętnie wezmę udział :) Kalendarz idealnie w moich kolorach - przepiękny! Dołączam do obserwujących, a i banner już u siebie umieściłam - sutasz-agi.blogspot.com

Pozdrawiam!

Marta pisze...

Niesamowiti kalendarz, byłby cudowna świąteczną niespodzianką.
Bardzo chętnie ustawiam się w kolejce.
Pozdrawiam serdecznie

Anna Kozak pisze...

Zgłaszam się!
banerek: http://metlikkontrolowany.blogspot.com/p/konkursy.html
pozdrawiam :)

anabelka pisze...

Z ogromną przyjemnością się zapisuję,

Shirohana pisze...

Piękna mozaika <3! Biorę udział w losowaniu:) Pozdrawiam

Karolla pisze...

Bardzo chętnie przygarnę ten cudny kalendarz :)
Bannerek wisi u mnie o tu - http://craftykittysnook.blogspot.com/
Pozdrawiam!

Małgośka pisze...

i ja się zgłaszam z chęcią po kalendarz :)

Anna Sienkiewicz pisze...

przeeeeeeeCudny! co roku kalendarz to obowiązek zakupu na nowy rok! chętnie biorę udział w losowaniu :D a nóż.... :)

Anka pisze...

Z przyjemnością wezmę udział w zabawie :)
Banerek na: http://bormisdbr.blogspot.com/
Pozdrawiam serdecznie :)

Gosia pisze...

Świetny jest! Chętnie wezmę udział w zabawie:)

Anonimowy pisze...

Uwielbiam wszystko co jest hand made. Kalendarz jest przecudny, z przyjemnością chciałabym się nim zaopiekować :-)
BEMA

Książkozaur pisze...

Piękny! Zgłaszam się, banerek już jest :)

Terenia pisze...

Ja również próbuję szczęścia - kalendarz cudny.
Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/, obserwuję Terenia.
Pozdrawiam cieplutko i życzę radosnego Adwentu.

raeszka pisze...

Od miesiąca rozglądam się za jakimś kalendarzem, a u ciebie takie cudeńko można zdobyć :).

Zapisuję się.

Chmurka pisze...

Zapisuje sie na uroczy kalendarzyk i pozdrawiam
A banerek na blogchmurki.blogspot.com zapraszam

nataTana1 pisze...

Witam serdecznie, gratuluję polotu, fantazji i rzemiosła. I zgłaszam się oczywiście!

Татьяна Олейник pisze...

Hi! I loved this day planner! It is very beautiful and interesting, I want to enter the prize draw.
With respect Tatiana. http://www.babyblog.ru/user/oleinikt/78577

Iwona M. pisze...

I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ oraz zapraszam na moje Candy :)

Łucka pisze...

Ojej, i ja chętnie :) Szczerze powiedziawszy, nie cierpię kalendarzy - nie wiem dlaczego - ale jak widzę te ręcznie robione, to aż mi się oczy świecą! Banerek na gatki-szmatki.blogspot.com, obserwuje Łucka ;)

joanna creation pisze...

Ale mi się przyda takie cudo na moje zapiski! bo jeszcze nie mam na nowy rok!! ;))
Pozdrawiam
Joanna

Sabi S. pisze...

Zgłaszam się i ja:)
banerek: http://isthemagichereforever.blogspot.com/
Pozdrawiam:)