Ważna aukcja iiiii....

Moi drodzy, znów potrzebna pomoc... Chodzi o dawnego nauczyciela dąbrowskiego plastyka.

Rysiek Serwicki pracował w naszej szkole w latach 1985-2008. Dwa lata temu przeszedł na emeryturę. Miał zamiar poświęcić się wychowaniu dorastających dzieci oraz działalności artystycznej. Niestety choroba pokrzyżowała mu plany - po wylewie zapadł w śpiączkę. Szansę na poprawę stanu zdrowia daje kosztowna rehabilitacja. W szkole uruchomiliśmy akcję pomocy Ryśkowi i jego rodzinie - Ryszard po śmierci żony samotnie wychowuje trójkę dorastających dzieci. Jedną z form pomocy ma być aukcja prac nauczycieli - artystów plastyków.
Więcej szczegółów na stronie szkoły: http://www.zsp.dabrowa.pl/aukcja_rysio/start.html
Jeśli macie ochotę, czas, podajcie link dalej:-)

***

Ja tymczasem ruszam w drogę. Obecnie jestem w stanie skrajnej przedwyjazdowej paniki, jak zwykle... I jak zwykle zastanawiam się, czemu nie zostałam bibliotekarką?....
Dziękuję za miłe słowa pod poprzednim postem:-)
Trzymajcie kciuki, proszę. Również za to, by komunikacja miejska w Rzymie jednak nie strajkowała w piątek, jak to zapowiedziała. I kiedy to ja mam tam być :-]

Komentarze